تا ابد

وقتی می بینمت،آرزو میکنم اون لحظه جاویدان بشه که من تا ابد به چشمهای تو خیره بمونم.
وقتی که با اشتیاق از من تعریف می کنی،نمی دونی که چه آتشی به وجودم می زنی.
نمی دونی وقتی که پر از احساس در حال حرف زدن،دستات به دنبال دستهای منه،آرزو میکنم که تا ابد مسیر جستجوی دستهاتو دنبال کنم.
وقتی که از شیطنتهات حرف می زنی،با همه وجودم تحسینت میکنم.
اگه می دونستی چه عشقی رو در وجودم روشن کردی،سعی می کردی تا ابد از گرماش لذت ببری.

خیال

خیال،حقیقت مطلق را میبیند-جایی که گذشته،اکنون و آینده به هم میرسند...
خیال نه به واقعیت ظاهر محدود است و نه به یک مکان.همه جا می زید.در کانون است و
ارتعاش های تمامی حلقه هایی را احساس میکند که شرق و غرب به گونه ای مجازی در آن جای دارند.
خیال،حیات آزادی ذهن است.به جنبه های گوناگون هر چیز تحقق می بخشد... خیال رو به تعالی ندارد:نمی خواهیم رو به تعالی داشته باشد،فقط می خواهیم آگاه تر باشیم.

                                                                                                     جبران خلیل جبران

بنگرید که به شما توان آن می بخشم که ماران را لگد کوب کنید.
و هیچ چیز هرگز به شما آسیب نخواهد رسانید.
                                                                
                                                                انجیل