میدونم این وضع برات خسته کنندست.برای منم همینه.فکر نکن لذت میبرم!
میدونم دنیا زیادی بی وفاست.به منم وفا نمی کنه!
میدونم خسته ای،داغونی.منم همینجوریم!
میدونم بازی موش و گربه فقط واسه بچه ها قشنگه.دوییدن و نرسیدن.منم کلافه ام!
میدونم،آره منم میدونم.آخه منم آدمم.احساس هم دارم.
تو نمیدونی من حتی از بهونه گیریاتم خوشم میاد!
آخه عزیزم صبر و واسه من و تو گذاشتن.درسته که وقتی یه چیزی رو بخوای و بهش نرسی دیگه واست رنگی نداره.اما این مورد بر عکسه!اونجوری قدر همو بیشتر میدونیم.
آره
خدایا دلهای پاکو نا امید نکن!
آمین




۱- میخوام تبریک بگم به دوستان و عزیزانم نه به خاطر شکستن غول کنکور،به خاطر اینکه به هدفشون رسیدن.(برای خیلی از آدمها این روزا دانشگاه هدف شده.حتما شنیدین میگن قبول شم هر چی باشه)
به هر حال مبارکتون باشه.شیرینی فراموش نشه!

۲- میخوام تبریک بگم به تو.نه به خاطر روح بزرگت،فقط به خاطر حضورت.اونقدر بزرگی که من تازه دارم میشناسمت.غافلگیر شدم.

۳- میخوام تبریک بگم به بابام.همیشه ناراحت بودم از اینکه به من سخت میگیره.اما حالا که رفته مسافرت و من کم و بیش کاراشو پیش میبرم میفهمم سخت گیریهاش بیخود نبوده.خودم نمی دونستم که چه کارهایی از دستم بر میاد.بازم غافلگیر شدم.

۴- میخوام دعا کنم: خدایا دلهای پاکو نا امید نکن!

۵- دیره اما رسیدن پاییز مبارک!